Створено ДПІ у м. Ровеньках Головного управління Міндоходів у Луганській області
7 червня 2013 року у Державному реєстрі юридичних осіб – платників податків зареєстровано ДПІ у м. Ровеньках Головного управління Міндоходів у Луганській області. Новоствореній податковій інспекції присвоєно новий податковий номер (код ЄДРПОУ) - 38542732. Як наслідок, наступного дня розпочалась ліквідація ДПІ у м. Ровеньках Державної податкової служби в Луганській області. Наказом Міністерства доходів і зборів України начальником Державної податкової інспекції у м. Ровеньках Головного управління Міндоходів у Луганській області призначено Слюсаря Олександра Анатолійовича. Зміни, які наразі відбуваються в Міністерстві, спрямовані на розвиток партнерства у стосунках держави та бізнесу. Пріоритетами діяльності підрозділів Міністерства залишаються орієнтація на покращення сервісного обслуговування за рахунок мінімізації документообігу та спрощення процедур реєстрації; запровадження електронних технологій, які дозволяють надавати адміністративні послуги дистанційно; зменшення фіскального тиску шляхом скорочення перевірок. Нагадуємо, що всі адміністративні послуги, як і раніше, надаються платникам податків вчасно та якісно. Режим роботи та основні контакти податкової інспекції також не змінились.
"Пульс" гарантує якісне вирішення податкових та митних проблем
Негайне реагування та вирішення проблем у спілкуванні з податківцями та митниками гарантує оновлений "Пульс" Міністерства доходів і зборів України, який запроваджено задля упередження корупційних явищ у податковій і митній службах. Скористатися цим сучасним сервісом можуть платники податків та суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності, які мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди в здійсненні підприємницької діяльності. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то він може скористатися інтерактивною лінією Міндоходів - (044) 284-00-07. Адже головний принцип роботи сервісу "Пульс" - зворотній зв'язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків та митних зборів.
Подача звітів в електронному вигляді – економія робочого часу
Впровадження нових механізмів подачі звітності платниками податків з використанням новітніх засобів електронного зв'язку є одним із важливих напрямків поліпшення процесу обслуговування платників податків. Звітність з податку на додану вартість через мережу Інтернет у поточному році опанували 100% фізичних і юридичних осіб - платників податків. Як визнають самі суб’єкти господарювання, така форма подачі звітності є дуже зручною. Електронне подання звітів дозволяє зменшити паперовий обіг, заощадити робочий час, виключити можливість арифметичних помилок у звітності.
Відсутність звернень, а тільки консультації
Відсутність письмових звернень від громадян до податкової свідчить про гарно проведену роз’яснювальну роботу. В цьому переконані працівники ДПІ у м. Ровеньках, куди протягом поточного року звернень не надходило. Це є результатом, в першу чергу, активної роз’яснювальної роботи серед населення та застосування сучасних методів і форм у роботі із зверненнями громадян, а також оперативне інформування платників податків про зміни у законодавстві. Ровеньківські фахівці й надалі будуть вживати заходи, спрямовані на активну роботу з громадянами, проводити всебічний і повний розгляд порушених питань та оперативно їх вирішувати.
Центр обслуговування платників податків якісно працює для клієнтів.
Метою відкриття ЦООП є створення комфортних умов для щоденної співпраці з бізнесом. Перевага Центру обслуговування полягає в його компактності та зручності. Пріоритетами діяльності підрозділів Міністерства доходів і зборів україни залишаються орієнтація на покращення сервісного обслуговування за рахунок мінімізації документообігу та спрощення процедур реєстрації; запровадження електронних технологій, які дозволяють надавати адміністративні послуги дистанційно; зменшення фіскального тиску шляхом скорочення перевірок. Крім того, центр надає додаткові послуги, серед яких - видача патентів, довідок та свідоцтв платникам податків, взяття на облік реєстраторів розрахункових операцій, реєстрація книги обліку доходів і витрат, розрахункових книжок, реєстраторів розрахункових операцій, проведення з платниками податків звірки стану розрахунків з бюджетами та надання повідомлень, актів звірки за відповідними письмовими зверненнями та багато інших.
“Гаряча лінія”
Минулого тижня в ДПІ проведено для платників податків сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань із застосування реєстраторів розрахункових операцій з контрольною стрічкою в електронній формі. Аналізуючи кількість дзвінків під час проведеного заходу, хочу відмітити, що на даний час – в останній період освоєння нової технології, а саме до 1 липня 2013 року, існує потреба надати інформаційну та практичну допомогу користувачам касової техніки для повноцінної передачі в електронному вигляді інформації з РРО. При цьому слід зауважити, що протягом останніх років податкова демонструє прихильне ставлення до малого бізнесу, яке викликане розумінням того, що перехід на нові умови діяльності в зв’язку плинними змінами до Податкового кодексу вимагає певної адаптації. Впровадження чергових новацій теж потребує не просто звикання, а й набуття певних навичок та вміння працювати в нових технологічних умовах. Тому, з боку фахівців ДПІ буде прикладено максимум зусиль для плідної співпраці з платниками податків.
Для заміни касових апаратів старого зразка на нові – лишилось обмаль часу
Нещодавно в ДПІ у м. Ровеньках відбулась зустріч з платниками податків на тему: “Заміна касових апаратів старого зразка на нові - вимога часу” Нагадаємо, що з 1 січня 2013 року запроваджено електронну контрольну стрічку реєстраторів розрахункових операцій. Наголосила на необхідності заміни касових апаратів старого зразка новими, або модернізації наявних РРО. Для цього власникам касової техніки необхідно звернутись до сервісних центрів.
За садовий або дачний будиночок податок на нерухомість сплачувати не потрібно
Податком на нерухомість не обкладається садовий або дачний будиночок, якщо у власності платника є не більш одного такого об'єкта нерухомості, про це під час «гарачої лінії» нагадали в ДПІ у м. Ровеньках Головного управління Міндоходів у Луганській області. Платники сплачують лише за житлову площу об'єктів житлової нерухомості – будинку, квартири, котеджу, кімнати в багатосімейках. Відповідно до Податкового кодексу сплата податку проводиться один раз на рік, зазначила податківець. Водночас, закон надав значні пільги щодо сплати податку. Зокрема, квартири до 120 кв. м. і житлові будинки до 250 кв. м., які знаходяться у власності фізичних осіб, податком не обкладаються». За консультацією щодо нарахування податку на нерухомість радимо звертатися до Центру обслуговування платників податків.
На Луганщине экспорт товаров в 1,5 раза превышает импорт
В Луганской области основная часть товарооборота в области приходится на экспортные операции. Об этом сообщили в пресс-службе ГУ Миндоходов в Луганской области. Так, с начала года оформлено более 2 млн. тонн экспортных грузов на общую сумму почти 11 млрд. грн., или 1,3 млрд. дол. США. Предприниматели экспортируют преимущественно металлы и изделия из них, топливно-энергетические товары, продукцию химической промышленности, каучук, древесину и целлюлозно-бумажные изделия, автомобили и т. д. Среди стран, куда экспортировано наибольшее количество товаров, - Россия, Венгрия, Польша, Беларусь, Казахстан, Иордания.
Пресс-служба Главного управления Миндоходов в Луганской области.
Заявление о переходе с упрощенной системы налогообложения на общую можно подать до 20 июня
Для отказа от упрощенной системы налогообложения и перехода на уплату других налогов плательщик должен подать заявление в территориальный орган Миндоходов не позднее, чем за 10 календарных дней до начала нового квартала. Об этом сообщает пресс-служба Главного управления Миндоходов в Луганской области То есть сейчас заявление для перехода с упрощенной системы налогообложения на общую необходимо подать до 20 июня. Плательщики, которые предоставили во втором квартале заявление об отказе от упрощенной системы налогообложения в связи с переходом на уплату других налогов, могут начать работать на общей системе налогообложения с 1 июля 2013 года Воспользоваться этим правом могут те субъекты хозяйствования, у которых отсутствуют непогашенные налоговые обязательства или налоговый долг. Справка. В Луганской области на упрощенной системе налогообложения работает 63 тыс. физических и юридических лиц.
Пресс-служба Главного управления Миндоходов в Луганской области.
Продавцы виртуального угля не уплатили в бюджет более миллиона гривен
Руководители одной из луганских фирм отображали в бухгалтерском учете и налоговой отчетности бестоварные операции по приобретению и дальнейшему экспорту у двух предприятий. Об этом сообщила Пресс-служба Главного управления Миндоходив в Луганской области. Последние, как выяснили сотрудники оперативного управления Главного управления Миндоходов в Луганской области, были фиктивными - зарегистрированные на подставных лиц. Эти противоправные действия привели к неуплате в бюджет более 1 млн. грн. налогов. Досудебное расследование продолжается.
Пресс-служба Главного управления Миндоходов в Луганской области.
На Луганщине к электронной системе передачи информации подключили более 2 тыс. кассовых аппаратов
В настоящее время сервисные службы региона предоставляют услуги по доработке регистраторов марки MINI, DATECS, а также обеспечивают желающих аппаратами нового поколения - MINI - T-400 MЕ с модемом. Об этом сообщает пресс-служба Главного управления Миндоходов в Луганской области. Всем остальным предпринимателям, которые в своей деятельности используют кассовые аппараты, специалисты Миндоходов области советуют обращаться в сервисные центры по поводу покупки или модернизации существующей техники. Согласно налоговому законодательству научиться работать по новым правилам предприниматели должны до 1 июля 2013 года. В этот период за неподачу отчетности в электронном виде штрафные санкции применяться не будут. Всего в области зарегистрировано более 7 тыс. кассовых аппаратов, принадлежащих 4,5 тыс. субъектам хозяйствования.
Пресс-служба Главного управления Миндоходов в Луганской области